ماهانماهان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ماهان شده ماه آسمان دل ما

بهترین روزها...

1393/9/27 12:50
نویسنده : مامان
285 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم ماهم..بهترین روزهام داره با تو سپری میشه..خیلی خیلی شیرین..یه لذت وصف نشدنی..ماه من

قربون مهربونیات برم..قربون دل کوچولوت که وقتی واقعا دیگه کلافه ام میکنی و من بهت میگم نه با اخم.میای

و با زبون شیرینت خودتو برام لوس میکنی و میشینی تو دلم..اون لحظه من تسلیم میشم و

اینقدر میبوسمت که این بار تو بگی نه و فرار کنی ازدستم..

ماهان خیلی آقا شدی پسرم..خیلی بزرگ شدی..همه چیو میفهمی و عکس العمل مناسب به همه چی داری..

بازی میکنی..میبوسیمون..با تلفن قشنگ حرف میزنی و خیلی شیرین باهامون حرف میزنی ..تقریبا خیلی

کلماتو میگی و منظورتو کامل بیان میکنی..از نظر اجتماعی عالی ارتباط برقرار میکنی و با همه بچه ها

راحت دوست میشی و بازی میکنی عشق من..

عاشق سرعتی..عاشق حمام و اب بازی..عاشق بابایی هستی..

ماهان خیلی خوبه که هستی پسرم..با انیکه باور کن حتی وقت نمکینم برات بنویسم ولی

هزاران بار شاکرم که تورو دارم..

خیلی خیلی دوستت دارم..خیلی بی نهایت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صدیقه
3 دی 93 11:23
قربون پسر نازم برم ...خداحفظش کنه برات لیدا جان
مامان
پاسخ
مرسی عزیزم ..همینطور گل دختر شمارو
فریده
4 دی 93 13:34
سلام دوست عزیزم من پسرمو توی جشنواره شرکت دادم میشه بهش رای بدید کد76رو به این شماره پیامک کنید1000891010 همچنان منتظر یاری ســـــــــــــبزتان هستیم بیاین دیگه
پونه
6 دی 93 18:49
ای جانم پسرمون ماهه ماه