ماهانماهان، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

ماهان شده ماه آسمان دل ما

چه زود میگذره..

1394/6/5 16:37
نویسنده : مامان
229 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم وقتی تازه دنیا اومده بودی اینقدر نگهداری ازت وقت میبرد و سخت بود که به خودم میگفتم وای چقدر مونده تا

پسرم راه بره..

تا حرف بزنه..

تا مستقل بشه..

تا از شیر بگیرمش..

تا از پوشک گرفته بشه..

تا حرف همو بفهمیم..

ولی الان میبینم با همه سختی ها و شیرینیهاش چه زود گذشت..و تو الان یه آقا شدی که به همه ی اون تا ها رسیدی 

و من خیلی حس خوبی دارم..حس موفقیت..حس میکنم یکی از مهمترین مراحل مادر بودنمو به خوبی طی کردم..

ماه من تو خیلی خوبی..خیلی مودبی..خیلی خیلی مهربونی و بینهایت دوستت دارم عزیزم..

 

 

هر لحظه فقط برات دعا میکنم که سالم باشی,که همیشه شاد باشی..

مرسی که پسر من شدی..مرسی که همه زندگی من شدی..

پسندها (1)

نظرات (0)